Tevreden klanten die altijd bij je terugkomen is iets wat je door het leveren van vakwerk en een fijne, positieve uitstraling heel goed kunt bereiken. Een vriendelijk gezicht en een fijn gesprek aan de balie kunnen net het verschil maken waardoor een klant iedere keer opnieuw kiest voor jouw bedrijf. Het is ook zo dat een verkeerde opmerking of ongeïnteresseerde houding ervoor zorgen dat een klant besluit juist niet meer te komen.
In de TCT training Klanttevredenheid/Klantgerichtheid, gegeven door een ervaren trainer/coach, worden de cursisten er op een interactieve manier van bewust gemaakt wat de eigen bijdrage binnen het bedrijf kan zijn om tevreden klanten te hebben en te houden. In deze training worden handvatten aangereikt hoe een werknemer met een iets andere aanpak een situatie positief kan ombuigen.
Schrijf je in voor deze training, die wordt georganiseerd op locatie. Heb je belangstelling, neem contact op met het TCT-secretariaat via tct@tct-nl.nl of bel 0344 650 431 om je in te schrijven of voor verdere informatie.
17-11-2022 Cursus Detacheren