Stomerij van Kan heeft de “NETEX Marketing Jaarprijs 2015” gewonnen. Dit werd afgelopen zaterdag bekend gemaakt tijdens de Worksopdag.In totaal werden tien bedrijven genomineerd en beoordeeld op bedrijfspresentatie, moderne dienstverlening, kwaliteit, innovatie en klanttevredenheid. Stomerij van Kan kwam als winnaar uit de bus. De wisseltrofee met daarbij een promotioneel prijzenpakket werd onder luid applaus in ontvangst genomen door de eigenaren Ron en Clazien van Kan. Stomerij van Kan onderscheidde zichzelf met name vanwege:
• Het opzetten van een ontzorgpunt
• Profileren van het 100-jarig bestaan
• Moderne, vernieuwde website
• Social Media activiteiten
• Applicatie smartphone
De top 5
De top 5 werd verder aangevuld met:
2. De Roosendaalse Stomerij
3. Stomerij Panda
4. Stomerij Primeur
5. Kwaliteitsstomerij Caronette
Nominatie
In totaal werden 10 textielreinigers genomineerd. In 2015 werden er, naast de jury beoordeling op vele punten van marketing en klantenservice, mystery shoppers ingezet om de bedrijven die zich hadden aangemeld, te beoordelen. De focus lag niet alleen op milieu en vaktechniek, maar er werd ook beoordeeld hoe de consument naar maximale tevredenheid wordt bediend. Gedegen wetenschappelijk onderzoek toonde het aan: bij professionele textielreiniging gaat het vooral om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken.