Nieuwe service dient gemak klanten

Fornet is sinds 1997 uitgegroeid tot een organisatie met inmiddels 1700 vestigingen voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Het bedrijf is druk met duurzame innovaties en heeft hiervoor een nieuwe service geïntroduceerd.

De afgelopen weken heeft Fornet de e-commerce service getest in Amsterdam onder een aantal van hun klanten van de “Laundry & Dry Cleaning service @ home”.

Dit Laundry & Dry Cleaning service @ home programma behelst een service die bestaat uit binnen 48 uur ophalen, reinigen en retourneren bij de klant. Voor het ophalen en retourneren van de gereinigde stukken wordt op een duurzame manier gebruik gemaakt van de e-bike. Het gemak voor de klant is de belangrijkste pijler van deze service. Dit gemak wordt verder uitgebreid met de mogelijkheid van het installeren van een smart lock bij de klant thuis, zodat de klant zelfs niet thuis hoeft te zijn wanneer de gereinigde stukken retour worden gebracht. Fornet gebruikt de feedback van de klanten die deelnemen aan deze pilot om deze service nog verder te verbeteren.

Scroll naar boven