Nieuw MEWA-klantenportaal met veel functionaliteiten

MEWA lanceert zijn vernieuwde klantenportaal als onderdeel van een digitaliseringsoffensief. Op my.mewa-service.nl kunnen klanten 24 uur per dag hun bestelgegevens bekijken, diensten beheren en nieuwe diensten aanvragen. Het klantenportaal biedt een gemoderniseerde gebruikersinterface en diverse nieuwe functionaliteiten. Het nieuwe portaal is voor iedereen die met MEWA samenwerkt een handige aanvulling op onze persoonlijke service. Alle gebruikte producten en diensten – van poetsdoeken en werkkleding tot toilethygiëne, vuilopvangmatten en onderdelenreinigers – zijn in het nieuwe klantenportaal opgenomen. “Wie bijvoorbeeld gebruikmaakt van de dienst werkkleding, kan op het portaal terecht om bij personeelswissels snel en gemakkelijk nieuwe dragers aan te melden. Of men wil een overzicht krijgen van lopende contracten, facturen opvragen of een reparatie aanvragen – dit alles kan via my.mewa-service.nl met slechts een paar klikken op elk moment van de dag of nacht. Dit stelt klanten gerust en zorgt voor maximale transparantie”, zegt een tevreden Antoine Menheere, administratief directeur bij MEWA Nederland.

Mewa
Mewa biedt sinds 1908 een totaaloplossing aan voor bedrijfskleding en geldt hiermee als pionier in textielsharing. Vandaag levert Mewa vanuit 46 vestigingen aan bedrijven over heel Europa beroepskleding, beschermende kleding, poetsdoeken, olieopvangmatten en voetmatten – inclusief onderhoud, reparatie, opslag, logistiek. Daarnaast kunnen nu ook artikelen voor arbeidsveiligheid besteld worden. Zo’n 5.700 medewerkers staan klaar voor meer dan 190.000 klanten uit de industrie, handel, ambachtelijke sector en gastronomie. In 2021 realiseerde Mewa een omzet van 770,4 miljoen euro en het mag zich hiermee marktleider noemen in de textielmanagementsector.

Foto: Digitaliseringsoffensief bij MEWA: het nieuwe klantenportaal ‘my.mewa-service.nl’ brengt praktische service en maximale transparantie.

Scroll naar boven