NETEXCARE groeit nog steeds!

Zoals we al eerder hebben aangegeven is de NETEXCARE geschillenregeling zeer succesvol. Het aantal meldingen stijgt nog steeds gestaag. Waar we vorig jaar in het eerste kwartaal 93 meldingen mochten ontvangen, zijn er in het eerste kwartaal van dit jaar maar liefst 121 aanmeldingen binnengekomen!

Als we een korte tussenstand maken van de overige cijfers merken we met gepaste trots op dat in ruim 99% van de gevallen de beoordeling van de technisch deskundige (ruim!) binnen de daarvoor geldende termijn van 14 dagen na de melding wordt toegestuurd! Slechts in één kwestie liet het rapport één dag langer op zich wachten. Verder valt op dat meer dan 100 van deze meldingen in het voordeel van de reiniger worden beslist, dat is ruim 84%. Als klap op de vuurpijl zien we dat met slechts twee meldingen voor de formele beoordeling ruim 98% van de kwesties binnen twee weken naar tevredenheid wordt opgelost!

Scroll naar boven