Ierse expert over 24/7 systemen in de stomerij

Op de middag van 21 oktober jongstleden vertelt een enthousiaste stomerij deskundige uit Noord-Ierland genaamd Des Storey een imposant en gedetailleerd verhaal over de inzet van 24/7 systemen voor het stomerij bedrijf.De geheel verzorgde middag vond plaats op het kantoor van Polymark in Nieuwegein, en met een man of twintig aanwezig resulteerde dit in een interessante middag met praktijk gerichte discussies.

Meneer Storey vertelde even kort over zijn jarenlange ervaring in de stomerij branche en hoe zijn bedrijf Presto Clean zich door de jaren heen heeft uitgebreid. Vervolgens werd ingegaan op een gedetailleerde beschrijving van de werking van het systeem en hoe deze door Presto Clean wordt ingezet. Er zaten meerdere stomerij eigenaren in de zaal die ook ervaring met een 24/7 systeem hebben en dus kon van elkaar geleerd worden. De achterliggende methodiek, instellingen en software & hardware passeerden de revue en gebruikerservaringen en statistieken werden gedeeld. Conclusie: een 24/7 systeem brengt zeker toegevoegde waarde en speelt in op de toenemende vraag van gemak maar als stomerij eigenaar moet niet worden verwacht dat de omzet direct significant zal stijgen.

Tot slot vertelde meneer Storey, welke werd begeleid door Steve Murnaghan van de NITC (Northern Ireland Trade Consultants), over zijn plannen en insteek om de opgedane kennis en kunde in de stomerij branche verder te delen en verspreiden. Mocht u geïnteresseerd zijn in de informatie en/of in contact te komen met deze deskundige dan kunt u contact opnemen met Polymark.

Scroll naar boven